Barnrums tips!

Jag är ledig idag efter att ha jobbat 6 dagar i rad så det är skönt :) Dock har jag mycket att göra ändå men..Jag har iaf bara min egen stress på mig ingen annans!

Jag har tagit det ganska så lungt nu på morgonen men gick också upp kl 06:30 så jag hinner unna mig lite lugn och ro :)

Idag har jag två inplanerade grejer som ska göras och det är BM kl 14:00 :) Sedan ska jag och sis ses ikväll för att planera Rubens rum. Hon är bra på sånt och jag vill ju gärna göra det bra! Vet inte riktigt hur jag ska planera det bra och vad jag ska göra där inne. Jag vet att det ska målas om, sys gardiner, göras kuddar och överkast. Vet inte heller vad jag ska ha för tema :) Just nu vill ju Ruben gärna ha bilar och pirater så man kanske kan göra göra något med det på kuddar och sedan hålla ett och samma tema på resten i färger och så. För kuddar kan man ju alltid göra om enkelt. Han kommer ju också dela rum med snurre sedan när det är dags så man vill ju inte göra det väldigt grabbigt om det nu skulle bli en tös :)
Vill också ha det väldigt lekfullt och mysigt, ett riktigt barnrum. Han har ju bara flyttat in utan att vi gjort något vid det så det känns som han får prioroteras lite nu så det blir ett riktigt Ruben rum :)
Planerna är många så vi får se vad som händer, är tacksam för tips för bra och smart inredning i barnrum :)
Ska sätta mig en liten stund nu och kolla på internat om jag kan få lite bra ideér.

Nä nu ska jag börja min dag så får vi se om jag uppdaterar ikväll om vad BM sa om lilla vilda snurre <3

Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0