Tårar över barn!

Tårar tårar tårar...Snart blir jag arg på mig själv! Hatar att sakna Ruben så mycket och det värsta är att det inte känns som det kommer bli bättre för som mamma är det ju så. Man saknar ju sina barn när man inte är med dem..
Och när man vaknar upp på morgonen till nyheterna om pojken som bev mördad i Ljungby, hur känner man då!? Usch! Mina tankar är med denna stackars familjen!!

Jag kan berätta något roligt för att komma bort från dessa obehagliga känslor..
Var hos barnmorskan idag och lyssnade på snurre :) Lika kul varje gång att lyssna på hjärtat och höra att allt är bra med min lilla snurre.
Nu har jag också gjort min första beställning på LR så nu är bollen i rullning :) Nu hoppas jag att det kommer rulla på med detta och jag får lägga lite mer tid på de eftersom det inte rullar av sig själv och jag behöver verkligen pengarna!

Nä nu är det mat! Blir kylskåpsbuffé idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0