LR

God morgon!
Idag ska jag och Ruben fixa inför ikväll och hinna leka lite hoppas jag! Ikväll kommer några tjejer över för att jag ska ha mitt första LR party och förhoppningsvis lära mig lite så jag kan ha egna sedan :) Kan vara skönt att göra ngt när jag är mamma ledig. Det är ett bra  företag att sälja för eftersom produkterna är bra och är inte för dyra! Jag använder gärna produkterna själv och det är ju en fördel :) Så hittils har jag bara handlat till mig själv men behöver extra pengar så därför ska jag visa dem för andra :)
Nina som kommer för att hjälpa mig har sålt för dem längre och är utbildad makeup artist så idag blir det mycket smink :)

I veckan har jag jobbat lite och igår var farmor och farfar över för att fika och lämna presenter till barnen. Dem är hemkomna från Malta och brukar alltid handla ngt till barnen :) Ruben fick en spindelmannen keps, en t-shirt och en fotboll som han blev jätteglad för. Jag fick en prydnadsälva som jag samlar på och en jättefin porslinskopp som man kan använda till det mesta. Ruben var jätteglad att dem kom över!

Men han har blivit såå himla trotsig! Han ska ständigt testa mig men det är bara bita ihop :) Jag tycker väl kanske inte det är så jobbigt eftersom jag har honom varannan vecka bara...Jag har väldigt mycket tålamod pga det även om jag också har mina dagar då jag är trött och orkar mindre. Inte minst nu sedan jag blev gravid.

Pratade om det igår. Jag hade det lättare med Ruben. Jag hade samma kläder och gick inte upp så mycket och inga krämpor. Nu är det så sjukt mycket små saker som gör det jobbigt.
Jag är tjockare tidigare och har gått upp mycket runt om, halsbränna och en hel lista som jag inte gärna nämner här :)
Men vad gör det om tre månader :)

Nu ska jag klia Ruben på ryggen, ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0