Äntligen hemma!

God morgon!
Jag skrev ett jättelångt inlägg i fredags men allt försvann när jag skulle ladda upp det för datorn hade loggats ut från internet..Jag orkade inte skriva om det men det handlalde mest om hur tjock jag tycker att jag har blivit :) Men att jag inte ska klaga så mycket eftersom jag är så lyckligt lottad som har en underbar liten kille och ytterliggare en underbaring i magen :)

Nu är det måndag och min underbara lilla kille är hemma igen :) Jag har saknat honom extra mycket denna veckan så extra skönt att han är hemma igen! Jag är mycket gladare och mår mycket bättre nu!
Idag ska vi gå in till city för att göra lite ärenden. Vi ska gå när Johan kommer hem så han får sova i lugn och ro!
Men vi får klä oss lite varmt idag för det är inte så fint väder idag, men det ser inte ut att blåsa iaf!

Ha en trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

jag har just nu en tävling i min blogg där man kan vinna en valfri frottéprodukt i hög kvalité från thira.se :



http://caroliinea.bloggplatsen.se/2011/10/06/6386493-tavla-om-en-valfri-frottprodukt-ifran-thirase/



Var gärna med du också! :)

2011-10-11 @ 04:07:07
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0