Regn men utflykt för smul :)

Jag måste skaffa ett par nya byxor. Jag har inga hela längre, det är verkligen hål i alla jag använda...Tardigt..Någon fin tröja hade inte heller varit fel.

I helgen har vi varit uppe vid norrköping hos mina kusiner Amanda och Rasmus. Åkte dit för att överaska min mormor som fyllde 65 i fredags...
Helgen var fylld med vila, mys, familj, god mat, massor av svamp, åkturer i olika fordon bla. Ruben var överlycklig när han själv fick köra en fyrhjuling. Jag har bilder så jag ska sätta ut dem. Ruben fick också köra grävmaskin med Cricke så hans helg var verkligen gjord!
Deras stuga ligger hur långt som helst ute i ingenstans! Och dör ute kan man inte göra annat än att koppla av!

Lämnade Ruben tidigare på dagis idag för dem skulle  på utflykt. Så gissa vad jag har gjort :) Städat! Och fixat lite smått och gått..Och har kommit fram till att vi behöver lite blommor så det blir att åka till vellingeblomman med smul i morgon innan jobb och handla litt :) Nä nu får den blonda gå ut och jag pysa till jobb...Ha en mysig regnig dag <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 10:57:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0