Mitt val, ej 1177 iaf!

Sitter och myser i sängen för Johan vill kolla valvaka...Vill bara bli fri från det nu. Men jag har gjort min plikt och röstat så klart! Men måste säga att det är lite spännande :) Snacka om att det kommer bli skriverier i tidningarna i morgon. Jajja..Slut på det nu..

Hände en väldigt hemsk sak i lördags. Jag var inne på akuten med smulan där det visade sig att han hade fått borelia..Tittade på fredags kvällen på ett av hans "myggbett" som såg lite konstigt ut. Precis som det hade en ring runt omkring..Men man kan ju inte få borelia av myggbett så jag tänkte bort de. Sedan skule det vara lite skalt eftersom en av mina koleger på jobb precis fått antibiotika mot det...
Men på lördags morgon såg det ännu värre ut så jag ringde 1177 och pratade lite, men det var lungt sa dem..Vi skulle ta det på måndag. Men jag ringde lite familj som sa precis vad jag ville att vi skulle åka in. När vi kommer in går det jättefort innan vi kommer till läkare som berömmer mig för att jag tog med honom in i så här tidigt stadie. Och att det helt klart var borelia!
Jag är numera helt övertygad om att 1177 är ett gäng drogade, sjukskrivna, inkompetenta kärringar som inte kan ett piss utan bara gissar eller försöker googla!
Andra gången jag ringer om en alvarlig grej i mina ögon, som dem avfärdar som sedan läkarna tycker är alvarligt. Gissa om jag aldrig kommer ringa dem igen och jag ska varmt rekomendera att ni inte heller gör det så dumhuvudena blir av med sina jävla jobb!

Men allt blir bra och Ruben mår bättre nu och är sitt underbara jag hemma hos sin pappa.

Idag har jag varit ii stan länga och shoppat lite. Dåligt samvete men det har jag allitd. Efter det åkte jag hem till stina och mös lite. Trevligt och lilla söta Chrisse var ju också där :)

Nu ska jag nanna för jag är himla trött..Hoppas ni haft en trevlig helg!

Saknar dig min prins, du är allt och mamma älskar dig mest i hela, hela världen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0