Förkylning..Värme behövs :)

Sitter just nu här och är dunder förkyld och lyssnar på tv:n och tvättmaskinen haha :) Jag har iofs så klart hunnit med att städa lite när jag vaknade. Hade sovmorgon, ända till 7:30 :)
Men lite te och frukost gjorde det lite bättre.

Lämnade ju Ruben till sin pappa igår. Han sprang till Andy så glad var han :) Så klart. Själv tjöt man som vanligt lite. Men vad göra?!..

Men vi har haft en underbar vecka. Haft mycket mys och mycket "mamma, älskar dig mest i världen" :)..Han och hans pappa älskar varandra stjärnstopps :)
I lördags åkte jag och Ruben ensamma till bokskogen och hade en super dag, jag var helt slut efter men han ville inte hem efter sådär 3 h haha...Det är såunderbart att vara mamma! I söndags släpade vi med morfar ut till Smulans favojit lekplas :) Sedan köpte vi bullar på Björns och gick hem för att göra egna hamburgare till lunch. Mums! Sedan mös vi resten av dagen och åt pannkakor så klart :) Han stannade igår ända till efter middagen för Andy skulle göra något :)
Även veckan har varit toppen men mys, lek, bibliotek och massa annat :) En bra vecka alltså!

Nu ska jag spendera denna veckan genom att fixa lite i trädgården, hemmet och längta efter honom :)
Fast just precis nu ska jag kolla efter en frisyr på nätet...

PS: Glöm inte Halv åtta hos mig ikväll, så bra!

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0