Idolen på väg!

Varje gång jag ska skriva ett inlägg till bloggen måste jag vara laddad med tålamod och massa tid eftersom texten hela tiden blandar ihop sig...Jag gillar inte denna datorn. Finns det någon dator som bara fungerar som aldrig går sönder eller strular...Tveksamt om jag tror på det. Kan inte heller laga något eller fixa något med den själv för när det kommer till teknik är jag helt handikappad! Jajja nog om den:)

Idag kommer smulan hem :) Ska bli så skönt att vara hans mamma på heltid igen :) Det är lika skönt varje gång, en lättnad! Har möblerat om i storarummet nu så ska bli kul vad han säger. Johan är iaf jätteglad att vi äntligen flyttat soffan. Problemet är nu att allt hår från Saga syns extra tydligt och annat smuts så lite störigt iom att jag är en sån städ freak..Men jag får väl lägga det åt sidan nu då :)

Idag har jag städat allt det sista och ska bara handla inför veckan. Tror aldrig listan varit så lång någon gång. Vet inte varför men kanske för att jag har blivit extra hungrig nu.
Var också ute med Saga på en lång promenad och njöt av det vackra vädret..Jag lyssnade också på min ipod där jag nu har en ljudbok som går. Väldigt avkopplande att lyssna på.

Nä nu ska jag in i duschen för att vara klar när min bagarman vaknar så vi kan handla och sno lite färg och grindar hemma hos mamma och pappa. Så är det när man bara inpuls sticker till Barcelona...Är man är så rik märker man inte om något saknas...Men jajja hoppas ni har det trevligt och tänk inte på oss andra som är hemma i vardagen. Njut <3

Ha en fortsatt mysig höst söndag, det har jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0