God morgon!

God morgon.
Ruben vaknade sent för att vara honom så det var lite skönt :)
Nu sitter vi och myser och vaknar lite framför byggare bob. Har ätit lite banan för att hålla oss ett tag till. Vill ju äta frukost med Johan också, annars får stackarn äta själv...Tänkte göra en riktigt smaskig frukost men vi var glömska igår när vi handlade och hade glömt skriva upp ägg..Utan ägg kommer man inte så långt..

Idag ska jag och Ruben iaf gå på gympan, får se hur mycket jag klarar av.

~~~~~~~~~~~~~~

Pratade med Johan igår ang och fixa lite här hemma och han var ju inte helt negativ. Men han ville ta sovrummet först i så fall och det gör jag gärna. Har inte riktigt den smaken som han och hans förre detta har/hade. Skinn är liksom verkligen inte min grej och verkligen inte i sovrummet!

Men vi får se vad vi hittar på. Blir ändå inget gjort denna veckan vi har barnen. Då är dem prio ett sedan är vi tillsammans prio 2 på kvällarna i så där 1 h innan Johan somnar haha.

~~~~~~~~~~~~~~

Ha en fin lördag, det ska vi ha om Ruben slutar vara sååååå trotsig :) Ska ta det nästa gång men just nu kräver han lte uppmärksamhet haha!

<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 04:55:57
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 03:48:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0