Vårdag

Jag ska se om det blir ett inlägg denna gången...Datorn klyddar jätte mycket och sist stängdes den bara av..Såå irriterande!

Jag är fortfarande kass...Så väldigt tradigt, har varit det en vecka nu..Men vad gör man?Nu är ju barnen hemma så livet är hela tiden lite bättre nu...Fy jag älskar dig smulan <3

Idag har jag varit på skolan och arbetat :) Sedan åkte jag och pussade på Johan på hans jobb och handlade lite billigt kött på ICA :) Nu sitter jag och pluggar och kollar på hem till gården som äntligen börjat igen :)
Ska plugga hela tiden tills jag ska hämta Ruben och då ska vi in till stan för att byta hans skor. Jag köpte dem förra veckan men dem var alldeles för stora. Mne kanske ska passa på att vara ute en liten stund innan vi tar bussen för usch vilket bra väder det är! Helt underbart!

Idag ska jag och Ruben äta hemma hos mamma och pappa, jätte mysigt! Connie ska vara hemma och mysa med sin farmor idag och nog sova där för Johan ska ut med jobbet på någon grej idag när han slutar..Trevligt :)

Fick föresten tillbaka en uppg från svenskan igår och fick även VG på den...Ni som känner mig vet att det verkligen är jätte bra för att vara jag. Jag känner dock att jag inte hade ett av ett MVG någon gång och känner för första gången någonsin att jag faktiskt kan lyckas få ett sånt betyg.

Nä nu måste jag börja med pluggandet igen! Ha en toppen dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0