Härlig lördag!

Sitter m en grinig smul i knät och en glad Connie framför mig...Han har precis vaknat så därför är han så grinig, tradigt men så är det. Blir bättre efter en liten stund.

Igår var det eng i skolan, trevligt. Sedan gick jag till Björns så jag kunde plugga och efter nån timme kom Stina sedan gick vi och hämtade Ruben.
Skulle snabba oss till mormor och morfar för att säga hejdå, dem är nu på samma ställe som oss i Italien för att åka lite skidor. Hoppas dem får mycket bättre väder än vi hade och att dem båda njuter av att vara på semester iaf. Synd att dem inte är ensamma bara...
Stina stannade hela dagen och vi åt tacos och dansade till barnvisor :)
När barnen gått och lagt sig så åkte snacks fram och "The wrestler" in i ps :) Den var sådär eftersom alla tre somnade haha

Idag så vaknade vi och hade våran mysiga frukost som vanligt och sedan bar det sakta av till skopunkten för att handla skor och sis följde med så klart.
Ruben somnade på vägen hem i bilen så jag bar in honom i sängen så vaknade han för en 30 min sedan.

Nu ska han bara äta upp sina äpplen sedan ska vi till en lekplats som vi inte varit på innan och sedan handla lite till pizzorna som vi ska äta ikväll :) Mums :)

Njut av lördagen, det ska vi :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0