Ja lia fint idaå :b

Nu sover smul och jag sitter och gör lite nyttigt på datan och lite roligt också :) Hemma hann jag med att göra lite nyttigt innan vi gick till mamma i morse :)
Ikväll ska jag göra lite roliga papper och plugga och lika dant efter skolan i morgon :) Så duktig haha
Men jag glömde ringa mvc idag, ska ju inte ha några bebisar m Jojjan än så...

Idag ska jag hämta connie kl 15 för Jojjan är på kurs så då ska jag och barnen bara busa ute en massa hoppas jag:)
Föresten, har jag berättat hur underbar Johan är?!
Jag har haft sån oerhör tur som träffat honom! Usch va han är grym <3 Jag älskar dig Jojjan <3

Tänkte nu att jag skulle hinna med att laga mina favorit jeans..Dem är så sjukligt håliga nu igen, men jag kommer aldrig att slänga dem. Dem är från vero moda och köpta för över 8 år sedan haha...Kommer ramas in sen!

Kom precis på att jag och mamma missat hem till gården jävla mög!!! Kanske kan kolla det på tv4 play eller nått?!
Ha en bra dag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0