Den som lever får se....

Japp fortfarande dålig...Skit!
Men jag var i skolan idag iaf för jag var tvungen. Den discussion essey jag gjorde på eng idag känndes som det gick bra, mycket fina ord och bra eng! Men vi vet ju hur det brukar gå när jag tycker att det gått bra tyvär...
Hämtade Johan sedan så han kom hem och duscha innan frissan. Ska bli spännande och se hur snygg han är nu :) Min lilla sockerbagare :b

Idag har jag längtat extra mycket efter smul...Jobbigt...

Idag vet jag inte vad vi ska göra så vi får väl se.
Igår var vi i stan en snabbis och handlade skor till Ruben, kläder till honom, mig och Johan...Blev nöjd! Får väl lägga upp lite bilder, speciellt på mina byxor :)

Den som lever får se vad dagen har att ge :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0