10/3

Ja anledningen till att inget skrivits här är för att Johans kära dator hade fått ett litet virus, som nu smittat till mig tydligen för jag är lite sjuk..Stackars!!
Men min bror lagade den så nu är den full av massa nytt skit som jag absolut inte fattar ett dugg av och som Johan kommer och svära åt när han väl sätter sig här haha...Men iaf inget virus...Men tack lille bror, suveränt!
Föresten till dagens bästa nyhet, bror tog körkort för sisådär 2 h sedan, fasiken va stolt man är...Men vänta nu är det inte så att alla vi syskonen Lindborg tagit våra körkort på första försöket....?...Jo mohaha kick as!

Förutom förkylningen har jag obehagligt mycket plugg och ganska så ont i kroppen efter träning igår...Vem tränar när man är sjuk liksom.?...

Jajja nu är det veckan man inte har barnen så då är det alltid lite tradigare men har just denna veckan inte hunnit känna efter så mycket för vi har hållt på med massa hela tiden!
Köpt ny bra damsugare, pluggat, köpt brevlåda, pluggat, tränat, är sjuk, träffat Elina och pluggat :)
Men idag ska vi hämta Connie och ha henne här ca en h så det ska bli skönt och kramar med henne lite :)

Nu orkar jag inte skriva mer, måste plugga...

Älskar dig smulan, du är mitt livs kärlek <3

Hej då
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0