Semestern

Sitter hemma hos mamma nu som vanligt på torsdagar :) Ruben har äntligen somnat. Tog långt tid idag eftersom han vaknade lite i 9 i morse. Somnade också sent eftersom vi körde hem igår..
Har varigt på Öland sedan i lördags men är hemma nu. Har varigt skönt att vara på ön igen. Var på kyrketorp så som hemma där ju :) Sedan åkte vi på Ölandsdjurpark och då blev det en camping i Färjestaden som verkligen var fantastisk. Sov bara där en natt i en jätte söt stuga med havsutsikt och man såg bron jätte tydligt! Var gångavstång från hamnen som bjöd på en fantastisk middag igårkväll med allt vi ku nde önskat oss tyckte jag iaf :)
Skulle egentligen stannat ett tag till men det var mycket tjafs med barnen, jag sov dåligt i tältet och är så biten av myggen, men jag ska inte klaga, har ju varigt med min paj hela tiden utan att ha massa annat att göra som städa och så. Det var det viktigaste med semestern, annars har jag ju inte den tiden.
Mycket har hänt med vänner, en gamal jobbarkompis har äntligen fått en liten bebis och jag är så glad för hennes skull, så värd det! Sedan Lina har fått en supersöt liten Filippa som jag missade igår för att jag var på Öland...Jajja får fixa en annan dag så vi kan ses, hon är ju sås jukligt lik sin mamma <3 Lucky her!
Jajja nu ska jag ta lite kaffe och gå ut i solen en lite...Passa på innan jobbet börjar nästa vecka!

Ha en toppen dag!

Föresten så har vi fått fixat datorn så lite mer uppdat här och absolut fler bilder kommer här vara :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0