den där veckan

God morgon :)
Blev ingen simning igår tyvärr, men jag var inte så sugen på att sitta i bilen en h för att simma och sedan komma hem jätte sent. Sedan var varken mamma eller sis så sugna på det heller.
Så i stället åkte jag och Johan och handlade och sedan hyrde vi Sommaren med Göran. Den var ganska så bra faktiskt och skrattade rätt så mycket, men knappast den bästa filmen jag sett.

Johan ringde nyss och påminde mig om att vi ska till habliteringen för att få lite tips på vad vi kan hitta på för kul med Connie och på så sätt hjälpa henne med lite med inlärning osv. Ska bli kul att lära sig lite mer om hur man kan hitta på saker med henne och lära henne saker :)
Men tanken är att jag inan ska hinna ta med mig en omgång med saker hem till huset. Kanske också få med mig bordet som mäklaren vill ha bort.

Vaknade idag upp och har den där veckan i månaden och har sån riktigt mensvärk, usch..Därför behöver jag träna extra mycket för att få bort det! Sedan har jag ju mina fina märken i huvudet...
Men får se hur vi gör idag, kanske kan hitta på någon kul träning med Johan på hans gym eller så kanske aerobic. Men jag och mamma ska göra aerobicen i morgon också så får se :)

Älskar dig min lilla prins, längtar så himla mycket efter dig och när du kommer hem ska jag bara krama dig och lukta på dig i evigheter!

Ha en bra dag
<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0