Uben kommer hem <3

Nu har jag duschat och ska iväg till arbetsförmedlingen till jobb coatchen :) Ska se vad vi ska prata om idag...Kommer ingen vart med jobben känner jag...Men jag kan ju knappast ge upp..
Sedan ska jag åka och hämta min favorit i världen, RUBEN!!!
Ska bli så jävla skönt.
Mobilen har inte fungerat på ett tag så ingen har kunnt få tag på mig men i morse fick jag igång den så såg jag ett medelande från Andy om att jag kunde hämtat Ruben igår..FAN va sur jag blev att jag missade det! Men snart är han här :)

Igår va jag och Johan på Ikea och handlade lite till hemmet. Bla hittade vi en säng till Ruben i fyndhörnan till halva priset..Så jätte fin den va! Ska lägga upp bilder när vi är klara med hans rum..
Har även nu i veckan flyttat över en hel del av mina saker hit..Man kan väl säga att vi flyttat hit nu.
Hade ju bestämt från början att jag ville bo själv först. Men Andy vill sälja lägenheten snabbt och jag har helt enkelt inte råd att bo själv just nu för jag har ingen inkomst alls...Men jag klarar mig iaf nog i två mån till max...Känns jobbigt att leva så här nu men fasiken vad ska man göra utom att söka jobb så mycket man kan?

Nä nu ska jag göra det sista med håret sedan får jag köra :)

Jag längtar såååå efter dg min kille, vill bara hämta dig nu! Älskar dig min Ruben!
<3


Kommentarer
Postat av: Gynning

Ha det så mysigt med Rubisen!! och alla andra nära och kära

2010-01-06 @ 09:39:50
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0