Söndag m mys och lek :)

Nu är jojjan och barnen och hämtar bullar så vi kan äta frukost. Fast Connie och Ruben har redan ätit gröt :)

Ruben sover jätte bra i sin säng! Han sover bättre där än i sängen med oss tror jag för han vaknar inte på nättrena lika ofta.

I veckan har vi bara lekt en massa. I fredags var mamma, pappa och min bror över och åt lite efterätt, trevligt! Och i går var vi en liten stund hemma hos Malin, Anders och Melissa och Elin. Dem är så snälla mot Ruben tjejerna :) Han sprang runt med sina kex hela kvällen för han får ju inte äta godis och chips...Så söt han hande ca 8 st som han hade hela kvällen men tillslut hade han tappat några och saga tagit några...Tror han åt ett själv haha..

Idag ska vi väl bara leka en massa tror jag, kanske åka till stan en liten stund..

Idag ska Connie hem till sin mamma och Ruben ska hem till Andy i morgon..Tradigt men denna veckan kommer nog gå snabbt för jag har sjukt mycket att göra! Skönt :)

Ha en mysig söndag!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0