Riktigt jobbigt och riktigt härligt...Gott och blandat

Behöver ett jobb NU!! Fy fasiken vad det är tradigt att gå hemma! Och ekonomin är ju verkligen inte på topp...Jajja snart måste det hända mig något trevligt på den fronten för nu har det inte varigt bra på något år...Kan väl inte bli värre, eller så ska man inte säga kanske. Jag och Johan sa det nu när vi fick alla våra nya husdjur men visst fan, nu har kanske tvättmaskinen gått sönder också, härligt.
Johan är så söt som hela tiden säger att det löser sig men fan, jag börjar tvivla...

Nä nog om trågigheter, Uben kommer i morgon och Tonnie kommer snart! Tack och lov för de fina barnen och fina Johan :)
Jag längtar så sjukt mycket efter dem hela tiden dem är borta från oss!

Sedan kommer anticimex i morgon och då får vi ju konstaterat vad det är äntligen!

Igår var vi på inflyttningsfest hos Melissa och Simon...Kännde inte så många men var ändå trevligt. Fick Johan att dansa med mig haha. Vi dansade bugg och han var duktigare på det n salsa hahaha...
Han vill börja dansa sa han så får väl göra det, hade varigt roligt att ha någon rolig hobby gemensamt!
Skulle egentligen inte stanna så länge men var där till 3 ca :)
Förutom lite smärre missöden :) var det en trevlig kväll!

Måste bara påpeka att jag nu sedan Björns började sälja semlor ätit minst en varje dag och Johan minst två :) Najs haha..
Så nu ska vi börja träna så vi inte börjar likna folk vi inte tycker om haha

Som ni märker är jag lite glad ändå i allt jobbigt men det är helt Johans förtjänst, tjatar lite om honom kanske men han är verkligen en helt underbar kille, har sån sjuk tur :)
Sedan kommer våra fina barn hem nu så då kan man inte vara annat än glad, då är det rosa moln för en tid :)
Men usch vad jag längtar efter tråkig lunkade vardag just nu!

Ha ett trevligt slut på veckan!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0