Duktiga killen <3

Sitter och äter frukost med min lilla smula, saga och pippi på rymmen :) Bara så jag ska få koppla av lite..
Kom nämligen i säng jätte sent igår sedan vaknar Ruben kl4 någonting och vill inte somna om utan "mamma upp, upp...Ooo så trött jag var..La mig hos honom i hans säng så låg vi där i 2 h till johans klocka ringde kl 6 för att han ska jobba. Då vaknar Connie och Ruben blir glad, sätter sig upp efter att han precis somnat och säger " tonnie jojjan opp" :)
Hahaha asså man kan ju vara hur trött som hälst ibland men när han ligger där i sängen, pigg som attan, pillar mig i huvudet och skrattar och pussar mig jätte mycket och sägernatti natti mamma flera gånger haha..Att vara mamma är verkligen livet :)
Undrar om jag säer samma sak när klockan närmar sig 12 haha :)
Jajja som ni märker är ag ändå på ganska så bra humör även om jag är fruktansvärt trött just nu..Men ut sen vid 9 så är man pigg snart igen :)
Men det gick ändå bra idag när han för första gången sov i egen säng på jätte länge! Min duktiga kille! Får ringa pappa och berätta snart :)
Nu ska jag slänga Rubens "tant" (kanten på mackan som han inte äter ibland" haha och plocka hans smulor över allt.
Tycker att det börjar bli lite bättre mellan mig och Andy också, sååå skönt! Han skrattade med mig sist vi sågs :)

Ja nu ska jag umgås med bajsnisse här, urk...

Älskar dig min lilla smula så jävla mycket, tack för att du finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0