Now I Know What Love Is

Nu var det den där måndagen igen då man antingen är jätte glad och super lycklig eller bara jätte ledsen...Tyvärvar det veckan för den senaste...Bit ihop!

Ruben väckte mig i morse:
R- Mamma åpp, åpp mamma..
M- Ja jag kommer upp :)
R- Mamma jojjan borta..
M- Ja jojjan jobbar..
R- Baka bullar..
M- Hahaha..(tittr på klockan fr det är nämligen ljust ute och det är det inte när vi går upp, men kl 8.30 är det)
Shit Ruben upp nu måste snabba os till dagis :)

Det blev en väldigt stresssig morgon och hann inte njuta av våran sista morgon på en vecka men sa väl typ 10 gr medan vi gick till dagis att "mamma älskar dig så mycket" haha
Sedan har jag hittat på en jätte bra lek för att få pussar :) Det kallas för mat puss haha det är när han äter så är han jämt så kladdig så säger jag "kan mamma få en mat puss?" så skrattar han och ger mig en jätte kladdig mat puss och skrattar ännu mer! Kärlek!

Men jag måste säga att jag faktiskt mår väldigt bra ändå, helt Johans förtjänst! Han är så underbar och jag är verkligen tacksam för att jag hittat en sån fin kille som tycker om mig så mycket hela tiden! Livet är väldigt mycket lättare med en sån underbar människa som stöd och får mig verkligen och tro att allt kommer bli bra!
Tack Björn och Cornelia som anställde mig så jag fick träffa denna kick as killen :)

Idag har vi varigt hos mamma och tryckt i henne lite semla :) Sedan kollat på tv till Johans lilla projekt där uppe:)
När vi kom hem blev det "barnfrimat", varma mackor :)
Kollade på halv åtta hos mig, sedan kom mitt favorit program familjen annerlunda.
Så glada familjer:) Johan kan också tänka sig en del barn till, härligt! Kanske en tre st tillsammans så har vi fem :b Men det får ju vänta lite :)

I morgon ska jag städa undan efter veckan med barnen, träffa en mäklare, ringa komvux IGEN, sedan gå till Johans jobb och käka lunch med honom när han slutat för att sedan plocka med mig ännu ett lass med saker hem :) Härligt att bo med Johan!
Det tycker Ruben också. En egen säng som han är så stolt över och ett eget rum. En stora syster som han är väldigt glad för. Eller iaf för det mesta...Men jag har märkt att han vill ha mig för sig själv ibland och då får han det också, får ha en dag i veckan som bara är till för mig och Ruben :)

Nä nu är jag riktigt trött även fast jag sovit så länge idag, helt sjukt vad jag blir trött av att bara vara hemma. Jag är inte bra på det alltså!

I morgon ska vi tydligen gå på bio, Johan tyckte det var en bra idé :) Fy fasiken vad jag ska skämma bort dig sedan älskling när jag har pengar också! Handla massa toffiefi (eller hur det stavas)! 
Lyssnar just nu på I Want To Know What Love Is- Mariah Carey :)
Men jag skulle vilja ändra den lite så den passar mig lite mer till Now I Know What Love Is :)
Med sånna fina killar jag har så vet man <3

Natti natti från en lycklig jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0