VG

Idag tisdag sitter jag här ensam hemma även fast jag skulle vara i skolan på engelska b..Men jag har så sjukt ont i magen även om det börjar bli lite bättre och har varigt på toa ordentligt 2 gr nu, ajaj..Sjukt jobbigt att inte kunna gå även om jag iofs känner att jag pluggar bättre hemma i lugn och ro!
Asså jag har verkligen blivit jätte bra i skolan eller så, har blivit intresserad av att göra bra i från sig! Som jag fick hem min första svenska uppg igår och fick VG :) Iofs VG minus men ändå :) I vanliga fall fick jag max G och med tanke på att det tog ca 30 min att göra den :b Måste också nämna att min svenska lärare är så himla vacker och fräch! Pratar såhär jättefin svenska är jätte trvlig mot precis alla och bara är så vacker! Så ska jag också bli med alla mina tatueringar haha

Igår annars så lämnade jag allan ballan till sin pappa. Så nu börjar den där långa veckan igen...Saknar dig redan min smul<3

Sedan när jag lämnat honom så åkte jag och Johan till där gamla IKEA var och åkte längdskidor :) Det var Johans idé men absolut roligt! Kul att hitta på saker med honom, har alltid så bra idéer även om han nu fick denna av pappa som var där och åkte i lördags :) Så på lördag ska vi göra det allihopa, jätte roligt! Vi åkte väl ca 7 km så jag har lite små ont i kroppen idag...Skulle egentligen tränat cirkelfys ikväll men jag vet inte hur jag gör. Har jag fortfarande ont i magen så kan jag ju inte gå...Tradigt, behöver verkligen träna ju!

Jag ska gå och försöka äta lite för jag är nog lite hungrig också :) Eller det är jag ju nästan alltid haha
Sedan ska jag minsann plugga satan! Har rätt mycket att göra...

<3


Kommentarer
Postat av: C

Visst är det kul och lättare att göra bra ifrån sig! Min första termin på komvux blev slutresultatet chockerande bra :) Hade aldrig fått samma betyg om jag gått gymnasiet som jag skulle... ;)

2010-02-09 @ 09:55:54
URL: http://everydayisunique.wordpress.com
Postat av: mor

Tycker du är dålig med bilder! :)

2010-02-12 @ 12:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0