Massa...

Egentligen skulle jag ha fått hem min smula idag men jag fick honom redan igår, trevligt :)
Extra skönt var det att få hem honom igår för han var rätt dålig i maginfluensa, alltid skönast att ha han hos sig då! Så kvällen igår var inte så trevlig så men det var ändå inte så farligt och han mådde redan bättre när han vaknade på natten. Men han fick inget att äta här på kvällen utan fick bara vätskeersättning och fruktsoppa eller nyponsoppa och vatten..
Min stackars Uben, men idag var han i princip återställd :)

Igår innan Ruben kom så var vi i Ekeby och köpte faktiskt en soffa, jättefin, jätte stor :) Kommer om ca 6-8 veckor...

Idag har jag fixat en massa och bara varit med Ruben.

I morgon är det skolan som gäller. Jobbigt att jag också måste hitta ett nytt ämne för det är tre olika ämnen som är samtidigt! Skit verkligen!

Jajja men en annan sak som är jätte roligt är att just nu så ligger sista budet på lägenheten på 725´ :) Jippie! Jajja, ska nog inte vara för glad för med min tur händer säkert något som gör att det inte blir den summan haha..

Nu ska jag gosa med Johan innan jag ska sova, blev inte mycket av det inatt och ska upp tidigt!

<3


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul att höra om lägenheten. Hoppas att det blir bra i slutet =P

Hör av dig i veckan om du har tid så kan vi träffas en stund =)

Puss

2010-02-01 @ 22:06:38
URL: http://tinkibell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0