Välkommen hem smulpaj!

Finns det något som påminner mer om ens barndom än skidor på tv hela helgen? Just nu damernas jaktstart... Går ju bra och det är ju kul iofs..Men knappast intressant eller roligt!
Men så är det när mannnen kommer hem.
Har fått gjort mycket idag, damsugat och trokat hela huset så sen ska jag bara göra mig i ordning och förbereda lite smått..Sedan är jag redo för smulan :) Längtar <3

I Fredags packade jag och Johan väskorna och spenderade en natt och en dag i DK :) Jätte mysigt att bara ha varandra utan att ha några måsten av något slag! Det märktes verkligen på vårat tämpo haha..Det behövs ibland!

I fredags var vi på tivoli och mös och kramades :) Sedan åt vi på ett steakhouse, jätte gott! Sedan tog vi en öl och kollade folk på Hard Rock café. Kvällen avslutades med att vi handlade lite på 7 eleven för att mysa på rummet :)

Lördagen började segt och vi var inte ute från hotellet förens 12 :) Men som sagt inget måste!
Hela dagen var mys och strosande på ströget med lite god mat och fika :)

Vi hade tänkt i helgen att vi ska åka till Vallåsen så Ruben kan prova åka bräda och Connie skidor. Då vet vi om vi kan åka på lite vinter semester :) Vilken mysdag det kommer bli!

Annars ska vi väl bara ha det bra och njuta av barnen som vanligt. För det gör vi verkligen båda två :) Jag har också börjat lära mig att se det positiva med att bara ha barnen varannan vecka...Kan väl egentligen inte kalla det positivt att lämna bort sitt barn (men klart att barnen behöver båda sina föräldrar!). Men vi hinner med att göra saker som inte är kul att göra med barnen, som att städa, tvätta mm. När dem är här har vi jätte mycket energi och tid för dem och tar inte tiden med dem förgivet. Inte känner vi heller för att lämna bort dem till andra för att få tid till varandra utan det har vi en hel vecka. Alltså är jag på bättringsvägen :)!

Nä nu ska jag sätta igång igen! Kanske pussa mannen innan han ska nanna. Ha en mysig söndag så kanske vi ses på Katrinetorps julskyltning senare!

<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0