Min lilla tärna <3

Har blivit väldigt lite skrivande förra veckan. Har faktiskt inte tänkt på det...
Denna veckan vet jag inte om den blir bättre, har en hel lista med saker jag ska hinna med innan fredag helst. Jag ska på julfest med jobb på fredag och på lördag kommer smulan :) Andy ska på någon fotbolls grej...
Idag hinner jag inte med så mycket heller eftersom jag precis ätit frukost...

Har varit och lussat på Rubens dagis. Andy släppte honom här i morse och jag gjorde honom i ordning för tåget. Men han tyckte inte alls det var kul..Han blev ledsen och hängde på mig hela tiden sötungen <3

Men vi fikade lite och mamma, pappa, bror och sis var där :) Känndes tungt att lämna honom igen, även om jag vet att det inte är för så länge denna gången...

Nä nu ska jag fixa lite innan jobb :) Ha en fin dag!

~~~~~~~~~~~~

Älskar dig min underbara unge, du är allt som verkligen räknas och du gör alltid mina dagar! Även om du inte är med mig hela tiden så gör tankarna på dig mig överlycklig. Den dagen jag blev din mamma var den bästa dagen i mitt liv trodde jag men det sjuka är att jag har den bästa dagen i mitt liv alltid pga dig! Du gör mig lyckligast i världen min underbara prins! Jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå!

~~~~~~~~~~~~

Och tack Johan för du förstår mig! Älskar dig såååå mycket!

~~~~~~~~~~~~

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 12:46:54
URL: http://www.grinders.se/
Postat av: Louise

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-05-08 @ 14:43:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0