Myser och njuter av att hösten blåser fram

Just nu sitter jag ihopkurrad i soffan med mysig fillt och frukost :) Har tänt lite ljus och lider inte alls av att det börjar bli lite höst ute. Sommaren är skön men jag älskar hösten!
Fick faktiskt gjort en inpackning av hårt innan, så gott det luktar. Den är köpt hos frisören JETTE som har salong sidan om mig på jobb. Måste fråga henne idag om jag kan låna hennes noppare om jag inte hinner inom sis..Jag har ju så mörka bryn att det syns direkt om jag slarvat.
Idag hade jag velat ha en sån pilldag här hemma för att plocka och göra mysigt. Sedan laga en god middag, TILLSAMMANS med Johan och bara mysa. Men han vill in till stan och kolla på pedalens pågar, så det är väl så det blir kan jag tänka...:)
Åkte in med sis igår efter jobbet och skulle kolla på oskar lindros eller vad han heter och på salem al fakir. Men vi kollade på oskar i ca 20 min seden åt vi och tog en öl. När vi sedan gick mot stortorget så kom vi på att mamma slutade så hämtade oss på vägen. Så ingen salem heller...Haha trötta människor.

Nu har jag inte pratat med Ruben på någon dag så jag har sjuk abstinens efter honom. Även om han inte är en telefon kille så är det skönt att höra hans röst lite :)

Nä nu ska jag upp och ta på mig något riktigt mysigt som jag kan ha på jobb :) Ha en mysig dag!
Ring sedan smul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0