Måndag

Nu är det måndag.
Lämnade smulpaj igår till sin pappa. Han var så klart glad men inte jag. Har sagt till Johan att den dagen vi blir gravida blir han aldrig av med mig. Så han får verkligen tänka igenom innan vi försöker hahaha. Nä men det är verkligen jätte jobbigt att vara ifrån honom varannan vecka. Men det är bara gilla läget...
Igår hade vi iaf en väldigt rolig dag. På morgonen tog vi det lugnt sedan gick vi till en lekplats som ligger en liten bit från oss. Den ligger nära en åker och just när vi kom håller en skördetröska på för fullt så jag och Ruben går ju dit först och tittar, skulle fotat ha fotat hans min, underbart!
Sedan blev det lekplatsen och där efter en paj på Björns. Sedan gick vi hem och mös lite efter att varit ute i några timmar. Sedan kom Mathilda och Julia hem så vi gick över där och jag gjorde lite äpplekräm. Var inte uppskattat av dem små men stora tjejerna åt det :) Så vi vuxna åt barnens sedan haha.
Nä nu ska jag fortsättahär hemma. Ha en trevlig dag!



Smulan mamma älskar dig mest av allt, allt i hela världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0