Dagen innan fredag...

Jag har fortfarande lite träningsvärk och det kommer nog inte bli bättre i morgon eftersom jag faktiskt sprang idag också :) Jag var tom så overkill att jag åt havregrynsgröt till fukost idag. Hoppas denna dagen blir grym bara för det :) Men tyvärr har jag en känsla av att det inte blir så bra idag...Men det är bara bita ihop.
Idag ska det tydligen bli malmöfestivalen, sis ringde och ville ha sällskap idag så klart man ställer upp!

Igår var vi föresten på Ikea. Blev middag där eftersom vi åkte direkt efter jag slutat. Jag åt kyckling, sallad och så klart som alltid en cheesecake :b Mums haha
Vi handlade lite smått och gått och ett nytt soffbord och kökslampa.

Nä nu ska jag gå en runda med den blonda och sedan packa inför jobb...Ha en fin dag, det blåser mindre idag!

Saknar dig min underbara unge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0