Välkommen hem sis

Just nu känner jag mig lite krasslig i näsan, lite snorig och lite extra känslig i huden men jag hoppas det gått över tills i morgon för ajg ska jobba då :) JAg har tur som ändå trivs så bra på mina jobb. Men det är ju vad man gör det till eller?!
Dem är så bra på Björn med att ge kritik. Dem säger ofta att det man gör är bra och att man är duktig men säger också att man gör fel när man gör det och visar hur jag ska göra i stället. Det jag har svårt för är att få kaffet rätt. Dem på Annas sattsade inte så mycket på kaffet som dem gör här så därför vet jag inte det helt korekta sättet att göra kaffet på, men jag tycker det är grymt kul att lära mig det på riktigt så det ska nog komma snart.
Igår kom Emma förbi och jag har inte sett henne på länge så det var kul att snacka med henne lite:) Eftersom jag nu jobbar i Vellinge så kommer där väldigt många som man känner in och handlar och det är både kul och jobbigt för ibland vill man snacka lite men det hinner man ju inte alltid. Men alla är välkomna in ändå för dem har fantastiskt god mat där. Men jag saknar brödsortimentet från Annas för jag blev lite svag för bröd när jag jobbade där. Saknar Roggen mest :)
Jag jobbade från 06 till 14.30 ca och jag ska jobba nästa gång på lördag. Sedan på måndag börjar mitt schema som det kommer vara ett tag framöver och jag ser fram emot att komma in i det där lunket som man har när man jobbar :)
Idag är Ruben hemma från dagis igen för vi vet inte om han hade lite feber igår, mamma tyckte han hade lite...Men han verkar helt bra idag :)
Vi ska städa undan lite, handla lite smått till pizza degen som vi ska göra idag till mamma, pappa, sis, bror, oss och kanske Micka och sedan bara vara tillsammans. Tänkte leta upp en ny lekplats som ska vara bra enligt Jennifer :)
Kanske kan ringa dem då!
Nä nu ska jag lägga mig i soffan med mina rockers :) Hoppas jag kan få upp fotona från kamran idag, får be Andy :)
I morgon ska jag som sagt jobba så jag missar Rubens första simsim för hösten, jätte tråkigt! Sedann ska vi hem till Henry, Andys farfar, och fira hans födelsedag. Två trevliga dagar framför oss :) Ha det toppen!
Ps: Skönt att du kommer hem idag sis <3
<3


Kommentarer
Postat av: Emily

Vi vill se bilder på bobbsen =D Puss

2009-09-13 @ 20:11:14
URL: http://iloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0