Bilder

Jag har påbörjat många inlägg men av många olika anledningar så har jag aldrig skrivit färdigt men en positiv sak är att jag har lagt in alla bilder från kameran. Så nu kommer det lite bilder äntligen :)
Igår iaf så var jag hemma hos Stina på middag med Sara och Jossan också. Kul att hitta på något sådä mitt i veckan. Livar upp lite lite i all vardag. Thanks ladies!
Just nu sitter jag framför tv:n hemma hos mamma och pappa och kollar "Hem till gården" så jag har svårt att koncentrera mig. Det är så¨bra!
Är hemma hos mamma och pappa för att slippa stirra på Andy hela dagarna för han är "sjuk".
Fick lite extra tider idag från jobbet och har sökt två andra jobb igår som jag kan ha vid sidan av mitt nyvarande jobb hur mycket jag än jobbar. Sedan har jag nog kommit på vad jag vill bli, något med historia som arkeolog eller kanske jobba på ett museum...Jag älskar historia och har alltid gjort men inte förens idag så kom jag på att jag hade nog kunnat tänka mig att jobba inom det. Problemet med det är att jag inte får jobba med en annan sak som jag brinner otroligt mycket för och det är att hjälpa folk på något sätt. Men det kan jag göra när jag vunnit miljoner haha.
En bra grej är också om Stina vinner miljonerna för då ska hon bygga mig ett hus :) Tack vännen :)
Nu ska jag snart hämta min lilla dröm prins som sov med mig inatt och drömde fina drömmar om mig inatt då han kallade på mig i sömnen "mamma mamma" och han var glad när han gjorde det :) Fan vad jag är lycklig så fort jag tänker på honom och jag är verkligen tacksam. Vet folk som inte kan få barn och tänker på dem väääldigt ofta och skulle kunna göra väldigt mycket för att dem skulle kunna få det. Hade jag kunnat hjälpa dem på något sätt hade jag verkligen gjort det och ni vet vem ni är.
Men för att göra er glada och er andra så klart så ska jag visa härliga bilder på Ruben för jag vet ju att ni är glada för mig även fast ni har det svårt :)

Del 2
Nu har det gått några timmar för jag kunde inte få in bilderna från deras dator.
Har precis ätigt en mycket god middag och kan som vanligt skryta om att jag har väldens bästa man när det kommer till maten. Är sååå bortskämd med det. Och jag gillar ju mat, fråga mina vänner haha.

        

Här har ni min underbara pirat.
Du är allt jag någonsin drömt om min älskade lilla smutsing



Kommentarer
Postat av: sophie

Gud va stor gullungen har blivit o super söt gäller att hålla Alicia i från honom annars blir han attackerad hahaha =)

2009-09-17 @ 22:45:30
URL: http://ssoooffii.blogg.se/
Postat av: therese

så söt han e =)

2009-09-18 @ 19:10:39
URL: http://holmstrom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0