Trevlig start på veckan av en prins

Nu har det inte blivit skrivigt på några dagar för jag har en sambo som hela tiden sitter där och hjar ofta "viktiga saker" (wow) som han gör!
Men nu är jag här :) Har haft en trevlig helg och igår avslutades den hemma hos mamma och pappa med Väldigt god middag och tårta för att fira sis som fyllde år när hon var i Halmstad. Hon åker hem idag så nu tar det en vecka innan vi ses igen men hon hade lite tid över för mig igår och härom dagen kom hon till jobbet så fikade vi tillsammans på min rast. Kan rekomendera hennes blogg där hon lägger upp en massa bilder från lumpen mm.
Just nu äter jag morot och lite rester och skriver mycket försiktigt för jag har målat mina naglar :) Fin jag låter va?! Ser väldigt ordentlig ut idag måste jag säga :) Ska börja jobba kl 11 så måste gå snabbt. Har nämligen torkat golvet idag innan:) Trevligt här är nu, rent!
Troll ungen är på dagis efter en bajsig morgon. Hände lite mycket i brallan i morse så vi fick en brun pyjamas en och härlog mogon dusch. När han vaknade la andy honom i våran säng så vi mös lite så liggar han och pillar på oss i ansiktet och pussar på oss, fy fasiken va lycklig man blir då, jag är såååå lyckligt lottad i livet med en sån underbar kille! Jag älskar dig stjärnstopps min prins!
Får se om Andy klan lägga in bilderna från kameran till datorn så ska jag nog kunna lägga in lite bilder ikväll eller senast i morgon...Se om jag har någon på mina tiities Emelie ;)
Ha en bra vecka och en bra start på den!
<3


Kommentarer
Postat av: www.angeliqareinke.blogg.se

Jasså du syssling, du har blogg du? Hur är mammalivet?

2009-09-14 @ 23:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0