tråk och jag skyller på dig bopp jävel

Ibland när man är ledsen och har det som svårast så behöver man varandra men det har Andy svårt för för när han har det som jobbigast så går han in i sig sjlälv och försvinner...Det gör han även om han är glad så man vet aldrig vart man har honom oh jag har fortfaande inte vant mig efter 6 år...Men men vad göra?
Det är iaf sjukt jobbigt att gå hemma men skönt att inte äta pillerna längre för jag mådde sämre när jag åt dem men kännde inget så det var bra också för då hade jag nog klarat dessa dagarna hemma bättre. Tack och lov för mamma och pappa! För Ruben tycker bara att ag är världens sämsta mamma just nu och det är jag verkligen! Usch va dåligt jag mår nu!!!! JAg vill vara mig själv igen jävla bopp jävlar!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0