Jobba äntligen!

Nu sitter jag hos mamma och pappa för Andy och Ruben ville ra här i kväll och kolla på fotbollen. Så ag har ätigt två middagar mohha. Både den som Andy gjorde och den som mamma och pappa hade gjort. Nu ska Rube äta gröt och sedn sova, han r sååå trött. Och jag med för jag har jobbat idag :) Jippie! Ska knappast säga det till min läkare för då blir han väl knäpp på mig men jag har tagit det lungt!
Dem är sjukt trevliga där och snackar mycket hela iden så det pasar mig hha. Snackade med sis idag också lite och det är alltid lika roligt.
Nu ska jag upp i duschen en snabbis och sedan fika lite med dem andra med lite gått jag fick med mig hem från jobbet. I morgon ska jag jobba från 06.00 men vet inte till när så upp tidigt :)
Natti natti
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag är själv mkt stolt kan jag säga, det är inte så att det har hänt sådär superofta än men det kommer väl:)ses imorn:D pusss<3

2009-09-10 @ 20:12:57
Postat av: Anonym

förra var från mig:P

2009-09-10 @ 20:13:35
URL: http://slinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0