Inte som vanligt, mycket glädje :)

Nu har jag äntligen tagit bort den där ..... tejpen. Och lite peeling fick ajg på köpet :) Det är nog där jag har ont mest nu där skinnet åkte av...Men nä det känns skönt och jag kan börja använda BH haha :D
Ska snart hämta Ruben älskling på dagis men först håller jag och Andy fast mest Andy på att städa vår smutsiga lya :)
Ikväll ska Andy spela match medan jag och Ruben ska hem till mop för att äta kräftor jippie!!!Har inte haft någon kräftkväll förren idag.
I morgon ska jag och dem andra åka till Halmstad för att kolla på syran och hennes soldat vänenr :) Ska bli jätte roligt. Sedan ska vi på 50 års fest till Ashim, ska också bli kul.
Måste berätta att Ruben är så gullig och pappig just nu. Herom dagen när ajg och mormor hämtade honom på dagis så sa han pappa, pappa hela tiden och hela dagen :) Och när Andy kom på kvällen för att hämta oss så skulle ni sett hur lyckig liten kille de va haha!JAg tycker det är förbannat guiiligt och jag ser att Andy är sjukt stolt och det är ännu roligare att se. Han gillar nog pappa rollen ännu mer nu när han har en massa ansvar och när Ruben drar sig mer till honom än mig..Deras kärlek är så fin, jag blir så glad när jag tänker på det <3
Men tråkigt är att han verkligen är arg på mig för att jag inte kan bära honom och leka med honom på samma sett men man kan inte vänta sig att en 1,5 åring ska förstå...Men lite ledse är jag över det.
En annan söt sak är att herom dagen var Agnes över och lekte med Ruben hela dagen och hon åt också kvällsmat med honom och han var så glad över det. Agnes och hennes föräldrar är mormor och morfars grannar men också en tjej som går på Rubens dagis :)
Sedan nästa vecka så ska dem på dagis ha en sagofest och dem ska klä ut sig, fy fasiken va roligt det är att vara mamma!! Ni fattar inte :)
Vet inte vad han ska vara men lille skutt är han om vi inte kommer på något bättre :) Älskade unge<3
Ha en toppen helg så får vi se när jag skriver nästa gång :) Ska snart också lägga in före och efter bilder på bopparna. Inte utan tröja så klart! Så det behöver ni inte hoppas på haha!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0