Babbel om allt och ingenting

Ja usch va jag är varm! Har precis torkat golvet för det går inte att göra när Ruben är vaken:) Har varigt en hektisk dag idag. JAg har hunnit tvätta fyra tvättar, diskat, städat undan, damsugat, torkat golv, lagat lite mat, handlat lite...Tror det är ungefär allt :) Nä men jag har inte hunnit med så mycket som jag tänkt eftersom Ruben fortfarande är lite hängig så bär jag honom nästan hela tiden och om inte så får han riktiga utbrott som tex idag när jag skulle äta lunch. Jag sa till honom att han fick vänta för att jag skulle äta, men han kunde vara hos pappa då bara kastar han sig på golvet och bara skrikeroch skriker i ca 30 min. Han kan verkligen få sjuka utbrott för ingen ting så ajg skulle inte bli förvånad sedan om någon konstaterar att han har något liknande adhd...Men jag älskar ju honom en då över allt :) Nä vi har jätte mysigt också som nu när han är sjuk läser vi jätte mycket sagor och kramas mycket mer än vanligt :) Det är helt underbart!
Inatt dock skrämde han mig rejält! Jag sover väldigt ytligt för att ajg kan inte koppla av när han är dålig plus att Andy precis lagt sig brevid mig i soffan och säger "jag har sån sjuk frossa, kan du värma mig". Då är han mycket varmare än mig ändå och har 39.5 graders feber...JAg bara "mmm" Och ahn skakar verkligen!
Så helt plötsligt så börjar Ruben spotta i sömnen och så sättar han sig upp och börjar gråta. I mörkret ser jag bara att han är mörk runt munnen och när vi tänder lampan ser man hur det är blog i precis hela munnen och det rinner ut. Då har hans tandkött börjat blöda av någon anledning och när det blöder i munnen ser det ju ofta värre ut än vad det är så jag tar sakta upp honom ur sängen, går ch torkar av det och så spottar han lite till och dricker så är det borta. Men usch va första anblicken av sitt barn med fullt med blod i munnen! Stackaren ahr så ont i munnen men det ska börja gå över nu! Och dagis blir det ju inte på ett tag heller, det är ju så fruktansvä smittsamt.

Igår kom jag inte till jobb förens 15.30 för Andy var så dålig att haninte kunde ta ahnd kom Ruben själv och sedan skulle han till vårdcentralen. Han fick smärtstillande för sitt tandkött och kåvepenin som Ruben till inflamationen.

På jobbet skulle vi ha kaffe kurs på kvällen och det var riktigt roligt! Han som var där var otroligt duktig på vad han gjorde! Kaffet smakade också riktigt bra :) Drack bra med kaffe så när jag kom hem kunde jag städa lite haha.
Nä det var verkligen super kul och ser fram emot att jobba nästa gång så jag kan börja göra efter hans teknik. Så nu är ni välkomna ner till Björns på riktigt gott kaffe från johan & nyström.
Hade gärna varigt kaffeansvarig på jobbet men om jag får gissa så blir det nog knappast så tyvärr. Men det hade varigt riktigt roligt!

Hoppas snart det är över med alla sjukdommar och konstigheter här hemma också! Mest för våran skull personligen med också för på jobbet måste dem tycka att jag är en riktig, ja jag vet inte vad som jag fumlar med tiderna, och klumpar mig när jag arbetar och kommer försent...Fast vad ska jag göra?
Får väl se om jag får stanna kvar, känns inte så ibland, men det är kanske bara jag som inbillar mig. Men jag gör så bra jag kan för vi har ju verkligen inte råd att jag skulle förlora jobbet!
Nä inga negativa tankar när vi sanrt ska sova då sover man så dåligt, och jag är ju en glad jävel egentligen så....:)
Nä natti natti <3


Kommentarer
Postat av: therese

Usch vilken panik när man bara ser det så.. Vad e det med hans tandkött? ta hand om er, kram

2009-09-30 @ 22:20:49
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Lenni

Hej, såg att du var intresserad av ett par vita converse. Har ett par jag köpte idag, storlekt 37,5.

Dem var för stora för mig eftersom converse är stora i storlekarna.

Vita, höga. Finns att hämta i STHLM. 550 kr.

2009-09-30 @ 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0