Bra start

Nu är det måndag igen och för dem flesta börjar veckan idag med jobb, skola osv. Men jag har haft fullt ös hela helgen med jobb. Hade tom så ont i benen (lite för att jag inte har riktiga skor) efter lördagens jobb så igår hade jag stödstrumpor haha. Hjälpte nog lite tror jag. Men låter så tantigt så det är löjligt men är väl ändå bra. Hade det när jag var gravid och jobbade och då var det jätte bra!

Idag ska Ruben fotas i skolan :) Ska bli jätte kul att få fotona sedan. På klassfotot få han se ut som han gör på dagis men när mamma hämtar honom så ska hon sätta på honom en vit skjorta för det enskillda fotot så han ser lite piffig ut hi! Men det var lite ledset i morse innan han gick men det brukar vara bättre sedan. Jag slutar ju inte förens 19 idag så jag kommer inte träffa min lilla kille på Jätte länge...
Jag kommer även jobba extra mycket i veckan då jag fått lite extra tider och det är ju alltid välkommet. Sedan har jag förhoppningsvis fått ett extra jobb också där jag kan välja tiderna själv lite. Men det är inte helt lätt att fatta alla papper som ska göras.

I lördags var Andy och Ruben hos Chrisse och Stina och Stinas kompis Ylva och hade kul :) Och sedan på kvällen åkte Ruben och jag hem till mamma och pappa och mös lite. Igår var Andy och Ruben och seglade med Linus mf på Linus båt "snäckan". Han tyckte nog det var lite läskigt eller så blev han sjösjuk och så somnade han.



Nu ska jag snart börja jobba och vill plocka lite innan jag börjar. Men det har varigt en bra start idag iaf. Lite tid med min lilla underbaring och en riktigt god frukost!



<3


Kommentarer
Postat av: Emily

tack sötnos! Vi måste ses snart, var på tok för längesen. Och så vill jag ju se hur dina bobbisar blev :D

2009-09-21 @ 13:58:01
URL: http://iloveyou.blogg.se/
Postat av: Grymma Bloggdesigns & Skön Mammablogg!

- Just nu har jag HALVA PRISET när du beställer en bloggdesign utav mig. Istället för 200 kr betalar du 100 kr och jag gör allt utifrån DINA önskemål! Läs mer här: http://fruktbus.blogg.se/category/bestalla-design.html -

2009-09-22 @ 12:46:27
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0