Snabbis

Har varigt mycket dessa dagarna och jag har varigt sååå trött.
Eftersom Andy också är dålig är det ju jag som tagit Ruben natt som dag och sovit så lite att jag har haft en sjuk huvudvärk. Fast nu börjar Andy bli bättre så jag har fått sova en h i morse :) Tacksam!
Nu är Andys bror Marcus nere från stockholm och hälsar på så dem tre är ute och leker lite. Han hade med sig två par jätte fina stickade sockor från deras mormor Britten. Tack så jätte mycket dem blev jätte fina <3
Så jag hade tänkt diska färdigt och skriva blogg innan jag ska jobba idag. Bara 2 h men får ta det som finns ju :)
  Nä nu börjar båda mina killar bli bättre och det är lättnad i hjärtat, är jobbigt att se dem må dåligt!

I veckan då jag inte har skrivit har jag ätiot middag hemma hos Hasse & Karin, mycket gått och tack för en mysig kväll!
Varigt hemma hos Stina och lekt igår.
Annars har det bara varigt sjukis mys...

I morgon ska jag jobba en hel dag sedan ska jag hem och städa i våran trapp för sedan en tant i trappen inte kan städa längre så har jag tagit på mig att göra det. Går ju relativt snabbt och så är det bra extra pengar...

Nä nu ropar disken :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0