Sexy Chick...

Jag har så sjut svårt att svälja mitt te och bävar verkligen för att äta min macka...Har tagit ut en hönö kaka som är mjuk från frysen så hoppas det hjäper..
Idag ska jag på intervju kl 12 i Höllviken som jag hopas ska gå bra, sedan ska jag träffa men kåta lilla Gynning:) Har inte träffat henne halvår...Alldeles för länge!

Sexy chick med David guetta och Akon på tv nu, härligt :)

Igår utnyttjade Johan mig igen :) Han behöver verkligen lite hjälp här hemma så vi satte oss i bilen och åkte till Svedala för att kolla på en soffa vilket vi också hittade, men den visade sig vara lite stor. Men om han vill kan han lösa så att den går in men då måste han ändra om lite och det var han lite strävig mot haha... Men får se!
Jätte skön, jätte stor och bara 10 000 för den så för mig var det ett lätt beslut men inte jag som bestämmer så...
Sedan åkte vi till Elgiganten för att se om mitt abonemang gått ut på telefonen så jag kunde byta lur för den är sönder men då fick jag en påminnelse om att jag faktiskt förnyade det så i oktober nästa år kan jag byta :/ As!
Men det slutade med att han som måste spendera pengar köpte singstar svenska artister som vi sköng till igår så båda blev svettiga haha.
Fast jag kickade så klart Johans as :b
Det är så skönt att han får mig tänka på annat än allt jobbigt som är nu :)

Nä ska kolla färdigt på the voice och sedan kasta mig i duschen för att hinna in till mamma för att fjäska till mig bilen...Mår ju inte helt ok liksom :(

<3


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack vännen! Det är jobbigt men han va så dålig. vi måste verkligen träffas snart. va allt för längesedan! Puss

2009-11-20 @ 19:34:37
URL: http://tinkibell.webblogg.se/
Postat av: patricia

sexy bitch heter den ju!! haha :P

2009-11-20 @ 23:51:00
URL: http://slinki.blogg.se/
Postat av: Nina

Hur ska man kunna veta när ingen säger något

2009-11-21 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0