Sammanfattning...

Ja det har verkligen inte blivit mycket skrivande denna veckan. Det är mycket pga att jag inte har tillgång till någon dator :) Men idag har jag fått låna Johans, tack...
I veckan har jag ju haft Ruben och vi har bara haft saker för oss hela tiden.
Måndagen var inte speciellt händelserik, men fick en intervju och så fick jag jobbet som jag sökt förra veckan :)
På tisdagen var det full rulle, mys med Uben på morgonen och städa det som jag inte hann med på måndagen. Sedan lämna Uben på dagis kl 11 för att jag skulle till arbetsförmedlingen och prata. Men han var verkligen jätte ledsen och det skar fruktansvärt i mitt mamma hjärta och lämna honom. Ringde en stund efter och då sa dem att han skrek sig till söms :( Lilla bebisen...Men när jag kom och hämtade honom var han glad och hade glömt tråkiga lämningen. Sedan åkte vi hem och började med tårtan, sedan kom kusiner och Caroline för att gratta mig och fikade lite :) Undertiden var Johan i köket och gjorde färdigt min tårta som blev så väldigt fin. Han hade Ruben där inne hela tiden nästan och gjorde allt själv även o det var meningen att jag skulle göra det mesta...Men planeringen sprack...På kvällen sedan kom mamma, pappa, bror, mikka, hasse, karin, famor och farfar till min lilla etta för att fira min födelsedag. Vi fick bra plats och fikade först glögg med pepparkakor m ost och lussekatter. Sedan tårta och kaffe och tillslut lite godis :) En mycket trevlig kväll så tack för de och för pengarna.
På ons var det fullt ös igen, iväg med Ruben på dagis kl 9 sedan vara inne istan kl 9.30 på intervju som också gick jätte bra och kommer höra från dem när det finns jobb :) Det var store support. Verkar vara ett riktigt bra företag som verkligen satsar allt på kunder och anställda. Även på jämlikhet och det är något som jag tycker är riktigt bra! Känndes knappt som en intervju utan mer som man snackade med en dam om allt möjligt bara :)
Sedan åkte jag in på jägersro center för att handla lite och träffade en kille som jobbade som vakt på mobilia innan, en riktigt trevlig kille det :)
Blev ett par skitsnygga jeans från H&M, mössa till Uden, hårspray, vinterskor till Uden och ett par gummi stövlar till mig :)
PÅ kvällen träffade vi Johan och Nicke och åkte till Andys lekland i Malmö då Johans syster ringde och frågade om vi ville träffa dem där. Så Ruben och Connie sprang omkring och busade hela tiden med Cinnies kusiner Melissa och Elin :) Söta tjejer det där!
Igår var min födelsedag och Ruben och jag bara va tillsammans hela dagen. Mådde ganska dåligt på morgonen men blev bättre sedan...Men usch vad födelsedagar inte är något speciellt längre :) Förutom att telefonen plingar precis hela tiden haha, det gör den knappast i vanliga fall :)
På kvällen kom Johan och Nicke för att äta här och så fick jag en present av dem. Ett presentkort på House of Pain i Malmö :) Så nu ska här kommas på något kul att göra :) LÄngtar såååå mycket haha.
När dem åkt hem åkte vi till mamma och pappa och ver med dem och syskonen..
Idag är jag bara hemma just nu för att städa och tvätta innan busungen kommer hem. Ska nog träffa Johan och Nicke idag för att kanske gå till vellinge blomman och kolla tomtar, sedan gå till mamma och pappa innan dem åker...Fast efter jag hämtat Connie och Ruben på dagis ska jag och Ruben iaf fika med Stina och Sara på Märthas café i höllviken som ska vara såå mysigt tydligen :)
Kommer bilder sedan...
Ja ha en bra dag :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0