Robban <3

Är just nu en väldigt begåvad och vacker kille på TV, Robban Petterson från TAKIDA <3
Han berättar om en tid i hans liv när han planerade och genomförde ett självmordsförsök som en lyckades. Usch! Jag har väl haft dem tankarna som alla andra att man varigt så sjukt nere att man inte vet hur man ska ta sig upp men sedan jag fick Ruben är han som en riddare. Hur ont jag än har eller hur dåligt jag än mår så tänker jag på honom så orkar man, man måste! Mitt livs mening är att ha många barn som jag kan ge en massa kärlek till och vara världens bästa mamma till.

Jajja...Nu har bajslukten från sagas skit försvunnigt, hund fan! Nä men i morse vaknar jag och mår jätte kass av feber och ont i halsen. Kännde det redan igår när jag skulle sova. Först byxor, tjock tröja, tjocka strumpor, täcke och Johan höll om mig så blev jag inte varm. Johan sa att jag alstrade värme som satan så jag var nog varm men jag frös jätte mycket.
Nä så går jag upp och ser hur hon skitit på Johans röda ryamatta 2 stora laddningar, en lös och en hård sedan lite små kluttar över golvet sm jag  givetvis trampat i redan. Så ut med henne medan jag gick på alla fyra med papper och bajspåsar i högsta hugg. Nu känner jag inte lukten ens...URK!
Ja nu har jag gjort mitt resten är ägarens jobb mohaha. Nä men jag mår så kass att jag faktiskt inte orkar. Så kommunen, komvux och vellinge bostäder får vänta. Kan inte ringa heller för telefonen är kass.

Var på IKEA igår för att fixa lite grejer till Johans hus som det verkligen inte är ordning på...Måste ju hjälpa honom eftersom jag är sååå bra på det haha.

Nu ska jag fortsätta göra ingenting...Blä...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0