OppOchNer

Nu har jag inte skrivigt på väldigt länge pga e massa tråkigheter inom min lilla familj.
JAg och Andy har haft det jobbigt en tid och har försökt fram och tillbaka för att lösa det men nu kännde jag att jag inte ville försöka längre. HAr fått mycket skit av alla för att jag inte försöker en gång till men dem som säger det förstår inte hur dåligt jag har mått under denna tiden, dem har bara sett det ytliga...Men huvudsaken är att Andy förstår och det gör han. Vi är fortfarande vänner och det är jag fruktansvärt tacksam över, han är en fin kille den där Andy men det funkade inte för oss bara, men vi kommer lösa detta jätte bra och vara dem bösta föräldrarna för Ruben och göra allt för att det ska bli bra för honom.
Kommer ha honom varannan vecka och jag har nyss haft min. Så nu är det Andys tur att ha en underbar vecka med sonen. Är såååå fruktansvärt jobbigt att vara ifrån sitt barn en hel vecka det är som en mardröm emellanåt. JAg saknar honom så hjärtat verker hur mycket som helst. Hade det inte varigt för att jag vet att Andy är en väldigt bra pappa och att det är så bra mellan oss hade detta varigt tortyr på riktigt.
JAg har tänkt igenom detta väldigt väldigt länge utan att någon fått reda på detta för jag har helt ärligt inte riktigt någon att prata med detta om på riktigt för min familj älskar ju Andy i princip lika mycket som dem tycker om sina barn så för dem är detta riktigt jobbigt...
Men bra i allt äe ju ändå att den som förstår mig bäst är Andy...
Men jag ångrar inte mitt beslut och jag är fast besluten att starta ett eget liv där jag klarar mig själv, får jobb, och fixar vardagen själv innan jag ska börja tänka på någon annan än mig själv än mig och Ruben...Sedan finns där ju fortfarande personer i mitt liv som betyder fruktansvärt mycket för mig som jag så klart kommer bry mig om men i huvudsak är det jag och Ruben som gäller.
Så denna veckan när jag är ensam ska jag bo hos Johan, jimmy och kanske hos mamma och pappa lite och bara söka jobb...
Kommer väl därför kunna skriva mer här kan jag tänka...Och en rolig grej är att Andy har skaffat en blogg  :) En jättefin sådan! Rubenspappa.blogg.se
Ja nu ska jag ta tag i allt mitt...
<3


Kommentarer
Postat av: Andreas Ruud

Hej jag kan ju säga med att jag förstår dig till viss del men inte med allting och de vet du ju själv. Sen tycker jag inte att det är så bra mellan oss det är ju bra till viss del tycker jag iallfall men sen får du tycka som du vill. Jag älskar dig fortfarande och jag vet att du är en bra mamma till ruben. Pussar och kramar saknar dig // Andy

2009-11-16 @ 12:06:47
URL: http://rubenspappa.blogg.se/
Postat av: Krullan

Gumman, jag tycker du gjorde ett bra beslut. Man ska göra det som känns bäst för en. Så länge ni båda förstår varandra och kan ha god kontakt, speciellt för Rubens skull. Hoppas ni löser allt på bästa sätt.

Saknar dig. Puss och Kram från mig & Diesel <3

2009-11-17 @ 16:29:03
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej gumman, vad tråkigt att höra vad som har hänt. men livet är ju tyvärr så. behöver du prata så är det bara att höra av sig. är sjukskriven för tillfället. så är hemma för det mesta. Puss

(skickar med en stoor styrke kram med) =)

2009-11-19 @ 11:16:23
URL: http://tinkibell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0