Gott m gott bröd :)

Nu sitter jag med frukosten, vitt te m gott bröd från Annan Bageri :)
Har diskuterat med Johan om att Annas bageri gör godare bröd än vad han gör haha så igår satte vi oss i bilen och åkte dit och handlade bröd haha. Och visst tyckte han det var jätte gott, men han kunde ju göra ett lika gott bröd...Upp till bevis säger jag :) Tur att han tycker om mig ändå även fast jag sa så haha..
Nä blev ingen springning igår som vi tänkt men idag så ska vi ut och springa, behöver träna så jag äter bättre och mår bättre...Hade varigt skönt om man hade gymkort också så man kunde gå och träna bort all ilska och allt jobbigt, men vi ensamstående arbetslösa mammor får väl springa istället :)

Nu ska jag söka en massa jobb igen, städa här hemma och ringa en familjerådgivare till mig och Andy. Vi vill ju lösa detta på ett så bra sett som möjligt för Ruben så vi behöver nog hjälp...Får hoppas hon säger något vettigt :)

Saknar dig min Uben!!!

Ha en trevlig dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0