en liten roman haha

Frågan är om jag är så självisk?! Jag har inte tänkt på mig den senaste tiden...En bra tid också.. Och därför stannat hos Andy för att det mår alla bäst av, alla utom jag! Så är jag, gör alltid saker för andra för att andra ska må bra och sedan när jag för en gång skull tänker på att jag ska må bra för min och Rubens skull så är jag självisk och bara dum. Har väldigt få jag kan prata med detta om men dem få som jag nu känner att jag kan prata med säger att jag ska göra så här om jag mår bra av det och tänka på mig och Ruben. Dem som inte känner mig, bryr sig om mig eller inte alls förstår mig för fem öre säger att jag ska göra ett försök till...Man kan vara i vilken grupp som helst, jag är inte sur över att många säger som dem gör men det är jobbigt att nära vänner och familj inte kan finnas där när man behöver.
Sa till Jennifer när jag var där idag att jag fatsikt känner mig lycklig mitt i all den här kaosen och att det känns jätte dumt...Men då sa hon att det bara var bra och att det visar att jag tagigt rätt beslut, tack!
Jag behöver bara positiva saker i mitt liv nu med människor som bryr sig om mig och är intresserade när jag berättar bra saker och dem är dem jag umgås med, tack för er, jag har det också fruktansvärt jobbigt just nu även om det inte märks...

Ja som jag skrev så var jag hemma hos Jennifer idag och såg en av hennes underbara ungar :) Caspian lilla så stor han har blivigt, ett riktigt charmtroll :) Henne kan man Alltid prata med! Synd att vi inte kunde ses så länge bara.. Men vi ses på tisdag igen :)

När jag gick dit så jag Ruben älskling en snabbis när han gick förbi med sina fröknar, han såg inte mig men det var väl bäst...Fy fasiken vad han är underbar, jag saknar honom galet mycket! Vill bara lukta på honom och ta på honom, utan honom är jag på riktigt inte en hel människa..Blir varje kväll helt tyst och deprimerad för att han inte är hos mig och äter betydligt sämre än vad jag brukar...Usch min älskade Ruben vad jag älskar dig!

Igår var jag och Johan ute och sprang en bit och sedan boxade vi på hans boxningssäck och gjorde massa andra träningsövningar.Tävlade mest och han är ju ganska så fit så han vinner nästan hela tiden :/ Men jajja väntoch a bara på triatlon ska jag kicka as, eller rasta honom som han säger haha...
Sedan tog vi ett glas vin och somnade i soffan och gissa om jag har träningsvärk medan han inte känner något..fan..

Ikväll ska jag fortsätta söka jobb äta en bakelse som Johan var snäll och tog med sig till mig, han är riktigt bra för mig just nu, tack för att du är så snäll och fin mot mig!

Haha igår föresten hämtade vi nicke nyfiken - CG aka Cornelia på dagis för hennes mamma var sjuk och när vi lagade mat så fick hon tag på kanelen så vi fick äta kanelpotatis till mat haha...Hon är såååå rolig och söt den ungen! Det är föresten Johans dotter som är 5 år som han har varannan vecka :)

Nä nu ska jag forstätta med viktiga saker, och har ju nu skrivigt en hel berättelse :)

Takida here I come :b
<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du vet att jag finns här om du behöver prata!

Det var jättekul att ses i lugn och ro och få prata av sig, för bådas sidor ;)

Vi ses på tisdag!

Kram

2009-11-18 @ 15:47:43
URL: http://thelifeofjtf.blogspot.com/
Postat av: Andreas Ruud

Tror du att jag inte bryr mig om dig så har du helt fel. Jag bryr mig så sjukt mycket om dig. Hoppas dit liv blir bättre utan mig. puss

2009-11-18 @ 18:24:54
URL: http://rubenspappa.blogg.se/
Postat av: ida lindborg!

HEj min fin fina kusin!

Vill att du ska veta att jag finns här för dig!

Och jag kommer stötta dig för ditt beslut :)

Älskar dig! :)

2009-11-19 @ 16:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0