Mamma och Uben dag igen, lovley <3

Nu ska vi precis lämna Ruben hos pappa.
Jag och Andy ska gå på kickoff med hans fotboll, och som den trogna fotbollsfru man är så måste man självklart gå! Haha nä knappast men det är roligt att gå ut och käka med Andy för det gör vi aldrig annars...
Idag har jag och Ruben haft en toppen dag!
Vi åt lunch sedan gick vi och gungade, sedan till toppen för att handla bananer och sedan till pressbyrån för att spela på hästar. Känner verkligen att jag vill vinna något nu! Och det hoppas jag vi gör eftersom jag la ut 100 kr på det!
Det roliga med dagen var att han gick själv i princip hela dagen...Förutom när han skulle titta på en och samma sak i mer än 10 min haha Och det hände några gånger kan jag säga :) Allt är ju så ballt och nytt!
Vi trräffade också en massa på vägen. Erika, Emma & Andy, Gustav med vän. Trevligt! Emma och Andy skulle äta på grillen så vi satt där med dem en stund innan vi var alldeles för varma för att vara där inne :)
Eftersom det blir ganska sent i kväll tror jag, hoppas inte för sent bara för jag kommer nog inte få sova så mycke, kommer jag nog inte skriva ikväll.
Och dem får säkert jätte mysigt ikväll!
<3

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Babe, kom ni hem? Tyckte Rubens mest kollade på allt annat? ;-)

2009-03-15 @ 08:49:13
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0