Inget klagande :b

Nu har jag varigt riktigt trött sedan ca 2 h tillbaka :) Kl är  nu 20.00! Men det tar väl lite tid att vänja sig vid ett annat tempo och ett annat liv vilket det ju blir nu när amn jobbar. Har just försökt natta Ruben men det går sådär :/ Men så fort han har somnat så ska jag diska och duscha sedan äntligen säng :) Hoppas ajg hinner somna vi 9 så ajg verkligen får sova.
Idag har det varigt fullt ös för Ruben. Vi var hemma hos Jennifer, S och C och lekte och Sierra och Ruben sprang som galningar genom deras hus haha. Dem skrattade och jagade varndra söta små pluppar dem är!
Nä jag har ju inte så mycket att berätta egentligen bara att det har varigt en bra dag helt enklet! Vilket är ganska ovanligt i denna bloggen haha :) Nä men jag har nog egentligen inget att klaga på :)
Nä natti natti vänner!
<3

Kommentarer
Postat av: Gynning

Nä!! Vart träffade du honom?

2009-06-16 @ 20:38:59
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej!!

tack för lyckönskningen! :D det värmer!



kram!

2009-06-18 @ 16:40:07
URL: http://saberi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0