Fint att vara hemma!

Idag har vi vaknat hemma hos mamma och pappa :) Dem är tyvärr inte hemma men dem har jätte mysigt hos släktn i södertälje :)
Det är ändå rätt fint väder och varmt så det är skönt at vakna här då för då kan man vara ute precis hela dagen! Sen har man lite anra ödelar som att till lunch ska Ruben få rabarber och jordubbskräm med bara hemma odlade frukter, vilken lyx tycker jag!
Men just nu har han ett väldigt utbrott och vägrar sluta vara ledsen, det har gått så långt tid så han vet liksom inte själv vad han är ledsen över. Försöker natta honom til Steve Wonder men han gillar nog inte honom så myckt som jag och Andy haha.
Nä det har hänt mycket sedan jag skrev sist! Jag har jobbat ett tag och dem är nöjda med mig vad jag vet och jag får mycket beröm :) JAg har varigt hos läkaren där jag fick reda på att jag kommer opereras någon gång i aug-sept....Jätte nervös och jag fick även veta hur det kommer att gå till, att jag kommer ha riktigt ont och att jag måse välja storlek själv. Just nu ser det ut som om jag kommer att få en stor B kupa , 200 ml kommer det vara i inlägget då men jag stor och väljer om jag inte ska ta en 250 ml i stället...Jag får se, det är bara kommentera om ni har några åsikter :) Är det alltid!
Nä så idag ska vi bara ta det lugnt och planera inför nästa helg då vi ska ta Ruben och åka till en djurpark om vi har råd så klart. Lite sista minuten men vadå det blir säkert bra, tänkte faktiskt tälta också fast jag måste nog sälja den idéen lite mer til Andy först haha.
Så nu har Ruben älskling somnat iaf, min lilla bebis <3

Så jag får väl passa på att lägga mig i solen och bli av med min vita hy!

Have a nice day ;)

<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Välj dom lite större så du får en snygg hylla!

Lika bra om du nu ändå ska ;)

2009-06-30 @ 09:59:32
URL: http://aggochbacon.blogspot.com
Postat av: Emily & kenzo

Jag tycket det låter bra med en stor Bkupa med tanke på att du är så smal, inte snyggt med för stora då så mellan 200-250 låter som en bra ide. Jag vill också, haha.. Nu fick du mig att längta ännu mer! ;) Vi får ses snart gumman! Puss

2009-07-02 @ 09:54:25
URL: http://iloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0