Fanimej på tiden eller!

Kul att folk fortfarande läser min blogg fastän jag inte skrivit på nu 2 veckor...Men det har verkigen varigt fult ös! Sis lyckade student, gå in på hennes blogg och kolla hur underbart snygg hon var ( är).
Sedan fick hon sina betyg i veckan och hade 18 MVG och 6 VG :O är vi ens släkt?! Sedan fick hon ett stipendie och en massa andra saker för hon var bäst i klassen. Är man så stolt at man spricker, yes! Och jag ska bara säga att ajg lever på hennes framgång haha det är rena lyckoruset när amn tänker på det :) Så grattis sis<3
Ja vad har mer hänt, jo Ida, Martin, Andreas och Belles student också. Sedan kusin ida som fyllde 15 igår. Badat med Kenzo, Emelie och Krull...Ja en massa har hänt helt enkelt och jag kommer säkert komma på en amssa när jag slutat skriva med det får väl komma efter hand då :)
Har tänkt att ajg ska börja skriva lite igen nu när det kanske lugnar ner sig :)
Har också jobbat med att sälja jordgubbar...Mmmm sådär..Sedan hamnade jag i tidningen där jag heter Alexandra Forsberg, ganska lika ändå Forsberg och Lindborg!
Har nog också fått jobb på Annas bageri :) Ska dit i morgon och jobba så får vi se vad det blir för tider och om hon är nöjd med mig :)
Ja det får bli allt för idag och jag hoppas det inte blev för kladdigt. Nu ska jag sova mina vänner och kanske kasnke läsa någon blogg :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0