Lite fint med Travis :)

Ett verkligen bra tips jag som kommentar på förra inlägget, tack så jätte mycket!
Idag har varigt en städ dag för mamma och pappa skulle komma hem :) Har även tagit hem lite smaskigt från jobb :) Men Andy har städat mest, han har tom rensat ogräs och vattnat mammas trädgårdsland :) Han är väldigt snäll och gullig´mot mina föräldrar den :)
Nu ska vi fika för dem är hemma sedan är det dusch och natti för det är upp kl 5.20 i morgon bitti.
Tips:
 Gå in på syrrans blogg och kolla in youtube klippet med Travis Barker från Blink 182, så jävla grym han är och jag säger det när Ruben är så gammal att han ska välja instrument så ska det bli trummor så jag kan lära mig :b Och svärmor och svärfar sa att dem skulle köpa det till Ruben så jätte gärna :)haha <3
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0