Helgen

Så om helgen :)
Det var väldigt mysigt och fint i Karlshamn men det luktade för jävla illa precis hela tiden. Verkligen gjorde det de! Men det är bara tänka bort. Sedan bodde Magnus Uggla på vårat hotel men honom såg man bara en gång och jag som ville ta kort med honom och få en sån där signatur :) Jajja...
Sedan på lördagen var vi ut med en båt kl 10 på morgonen och åkte ut till Tjärö, ute i skärgården. Jätte fint var det och dit på de vandrarhemmet hade man kunnat trivas! Så en lyckad dag ver det! Förutom när Andy lurade in oss i en ko och får hage full med skit. Det hade även regnat så det sipprade in mellan mina tår i mina fina sandaler! Satan va arg jag var då! haha men nu är det ganska så kul...Han ville sitta där och fika haha. För Ruben hade ju garanterat inte ätit bajs eller!?
Igår var mamma och pappa över och bara ´va här för det är mysigt, jag och mamma passade på att dricka lite rosé...mmm..
Nu har jag duschat så det är bingen som väntar :)
Föresten måste säga att Andy fått jobb i 2 veckor framöver, jippie! Så nu ska bla min super snälla bror passa Ruben! Tack!
<3

Kommentarer
Postat av: Emily & Kenzo

Hörde att du träffa min mamma igår =) Hoppas att allt är bra med er? vi får ses när jag kommer hem från kroatien. Saknar ju dig och rubis! puss

2009-07-15 @ 08:12:15
URL: http://iloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0