Fina kommentarer men sådär utekväll!

Till att börja med, tack för alla fina kommentarer! Jätte gullit och dem värmer! <3

Blev inget skrivet igår för det blev tillslut en massa stress :( Så typiskt mig..
Men jag kännde verkligen att det inte spelade någon roll vad jag hade på mig för det blev ändå inte bra så jag gav upp! Men jag fick många komplimanger, har svårt att ta åt mig men ska bli bättre på det :)!
Jag hade faktiskt två BH:ar på mig haha för jag överhuvud taget skulle ha lite bröst
Det började med att Andy och jag lämnade Ruben en snabbis hemma hoss mamma och pappa för att sticka ut och kolla soffor. Men det blev tyvärr inget fynd, sååå tradit!
Sedan åkte vi hem igen och skulle hämta Ruben men så hade han somnat så jag satt kvar där med honom medan Andy åkte hem och gjorde piroger :) Mmmm
Sedan kom Ida över, min systers kompis från början men hon är såå underbar så alla gillar henne haha. Så därför är hon också min kompis haha...Nä så hon var över här på kvällen med Cicca och vi snackade lite medans jag gjorde mig i ordning. Sedan kom Stina och vi gjorde en fördrink som bestod av apelsin juice och finlandia vodka, smak grapefruit...Super god så den hälde jag i pet flaska som en anna fjortis och tog med mig haha.
Sedan efter många om och men kom vi iväg till Emma hoe där Gynning redan hade kommit. Där fick vi en fördrink med vodka apple som var super god den också, precis min smak !
Sedan satt vi bara och snackade en massa. Sedan var klockan mycket och vi skulle gå, men då kom Daniel (Emmas sambo och Linneas pappa) och Linnea hem efter en fotbolls kväll :)
Så fick man träffa lilla sötnosen innan vi gick ut, helt underbar är hon...Satt och tittade jätte mycket på mig, vet inte om hon tycker att jag var läskig eller rolig men jag hoppas och tror att hon gillar mig haha
Var ju kul att också träffa Emmas kille för första gången! Han verkade trevlig iaf och det är han ju säkert eftersom Emma är tillsammans med honom :) Och så söt när han tog hand om sin lilla flicka. MAn såg verkligen att Linnea älskar sin pappa :) Underbart! Så klart älskar hon ju sin mamma också men brukar inte se barn så med sina pappor, han verkade så bra med henne på nått sett...Jajja känner att jag bara babblar på nu om hur bra dem har det haha! Men det är bra när andra har det bra, man blir så glad!
Men åter till utekvällen så blev det inte speciellt rolig så jag, Cicca och Stina åkte hem och bestämmde med dem andra att vi gör om detta en annan gång.
Asså jag är ju inte så mycket för utgång utan älskar att vara hemma med vänenr eller så som vi förfestade i stället. Så det får vi göra om tjejer tycker jag! Men tack alla 4 för en toppen kväll, och grattis Emma hoe som fyller år idag :)

Inatt när jag kom hem hade Ruben inte sovit så bra men när jag var hemma sov han bra tyckte jag. Andy tog honom i morse så jag fick sova lite till, tack för det!
Sedan gick han och la sig igen också medans jag plockade undan efter allt stök igår :)
Idag ska vi hem till mina föräldrar för att fira min kära bror som fyllde 17 i fredags :) Shit nästa år är han myndig, oj oj! Gamla vi börjar bli haha
Och nu kommer nog snart Ahlman förbi och hälsar på en stund :) Men innan dess ska jag käka lite makaroner och sedan lite Marabou och dricka kaffe...Är helt slut, håller på att städa och tvätta och ska snart damsuga så fort Ruben vaknat!

Saknade Ruben igår, suprise! Men så skönt och veta att när jag kommer hem så har jag en bebis hemma och jag är så sjukt glad att jag har det. Tycker uppriktit synd om dem som inte har det och inte känner hur lycklig man är som förälder! Det är världens bästa känlsa! Oooo Ruben, du gör mig så lycklig!
 Ska fixa lite bilder att lägga upp men just nu är jag ärligt trött som fan och har annat att göra :)
Ha en mysig söndag!
<3


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Tack så jätta mycket :D

2009-01-25 @ 22:06:03
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg

Du måste titta på min blogg, älskar dig kusin <3

2009-01-25 @ 22:18:13
URL: http://minilindborg.blogg.se/
Postat av: Krullan

Aaah, tack så mycket. Jag hoppas att jag blir en bra mamma!



Har pratat lite med Emily om bröstproblemen efter en graviditet, och jag håller fullständigt med henne om att en bröstoperation är ett bra val om man är missnöjd. Tråkigt bara att det kostar så mycket...



Hihi, jag bryr mig inte så mycket om Daz, han har bara varit en skitunge innan. Nu har han dock börjat visa bra sidor hos honom. Men Katie är och förblir min favorit, trots all skit hon hittade på.

Ha en trevlig söndag!!!

PUSS

2009-01-26 @ 00:09:33
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0